MÜÜGI- JA TAGASTAMISETINGIMUSED.
1.ÜLDSÄTTED
1. 1 Käesolevad www.orgaanika.ee e-poe (edaspidi : E-pood) müügitingimused kehtivad E-poest ostmisel internetiaadressilt www.orgaanika.ee. Kauba müüja on Orgaanika OÜ (edaspidi: Müüja), registrikoodiga 16000501. Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: Ostja) ja Müüja vahel E-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1. 2. Müüja jätab endale õiguse ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada. Kõik Müügitingimused on avaldatud https://orgaanika.ee/ostutingimused
1. 3. E-poest ostu sooritades kohalduvad käesoleva lepingu Müügitingimused.
1. 4. Lisaks Müügitingimustele kohaldatakse E-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.
2.MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE JA HINNAD
2. 1. Müüja müüb ja Ostja ostab E-poes pakutavaid tooteid.
2. 2. Müüja ja Ostja vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Orgaanika OÜ arvelduskontole.
2. 3. E-poes tellimust vormistades ning maksmist sooritades, kinnitab Ostja, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.
2. 4. Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.
2. 5. Kauba eest saab tasuda pangaülekandega.
2. 6. Müüja jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Ostja edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil. Ostjal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.3.TELLIMINE
3. 1. Ostja valib E-poest endale sobiva tooted.
3. 2. Kui toode on valitud, tuleb see asetada “Ostukorvi”, toodete kogust saab muuta ostukorvis.
3. 3. Ostukorvi vaatamiseks vajutab Ostja lehe üleval kuvatavale “Ostukorvi” märgile.
3. 4. Ostja valib endale sobiva Smartposti pakiautomaadi ning sisestab järgnevalt enda arveldusandmed. Kui tellimus ületab 40€, siis "Ostukorvis" tasaarveldatakse kohaletoimetamise tasu automaatselt.
3. 5. Toodete tellimiseks vajutab Ostja nupule “Kinnitan ostukorvi” ning tasub kauba eest Müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Palume Ostjal kontrollida enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad Ostja tegelikule soovile.
3. 6. Ostja tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu (juhul kui tellimus jääb alla 40€) täies ulatuses. Tasumine toimub väljaspool E-poodi turvalises Maksekeskus AS keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs Ostja panga- ja krediitkaardi andmetele.
3. 7. Peale ülekande sooritamist peab Ostja vajutama nupule “Tagasi kaupmehe juurde”.
3. 8. Tellimuse kinnitamiseks ja makse kättesaamise kohta saadab Müüja Ostjale arve sisestatud e-posti aadressile.
3. 9. Kaupade eest, mida ei ole võimalik komplekteerida, maksab Müüja Ostjale raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul.
4.KAUBA KOHALETOIMETAMINE
4. 1. Kaupa saab tellida kõikidesse Itella SmartPosti pakiautomaatidesse Eestis, hinnakirja ja pakiautomaatide asukohtade nimekirja saab näha "Ostukorvis".
4. 2. Kauba kohaletoimetamisel Ostja poolt valitud Itella SmartPosti pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 2.50 EUR. Kauba kohaletoimetamine on Ostjale tasuta juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 40€.
4. 3. Müüja komplekteerib Ostja poolt ostetud tooted 2 tööpäeva jooksul (erijuhtudel teavitab Müüja Ostjat erinevatest kauba väljastamise tähtaegadest avalehel). Kaup jõuab Ostjani peale komplekteerimist maksimaalselt 2 tööpäeva jooksul.
4. 4. Müüja ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on antud logistikapartneritele üle õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud ette näha või mõjutada.
4. 5. Juhul, kui Ostja ei tule kaubale järele 7 kalendripäeva jooksul (kauba pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest), loeb Müüja, et Ostja on tellimusest loobunud, aga Müüja ei tagasta Ostjale ostusummat ennem, kui on saanud Ostja poolt kirjaliku teate ostust loobumise kohta e-postile: kaisa@orgaanika.ee.
5.MAKSEVIISID5.1. Kauba eest saab tasuda ülekandega järgmistes internetipankades: Luminor, Swedbank, SEB Pank, LHV Pank, ja Coop Pank.
5.2 Müüja on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.
6.KAUBA TAGASTUSÕIGUS, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED
6. 1. Ostes www.orgaanika.ee veebipoest, kehtivad kaubale Eesti Vabariigi seadustes ettenähtud garantii ja tagastamise kord. Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane kauba tagastamisõigus, vastavalt Võlaõigusseaduse § 56-le.
6. 2. Tagastamisõiguse kasutamiseks peab Ostja esitama avalduse E-poe aadressil kaisa@orgaanika.ee 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist ning tagastama Müüjale kauba hiljemalt 14 päeva jooksul arvates ostukuupäevast.
6. 3. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis. Eemaldatud ei tohi olla ümbriskile/paber. Tagastamisele ei kuulu tooted, mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik tõestada. Näiteks avatud palsamid, šampoonid, juuksevahad.
6. 4. Kauba tagastamiskulud kannab Ostja, seetõttu soovitame kõik kaubad, mida Ostja soovib tagastada, saata tagasi ühe korraga. Soovitus on tagastada kaup originaal-transpordipakendis, see tagab kauba säilimise transpordis paremini. Juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup kannab tagastamise kulud Müüja.
6. 5. Müüja tagastab raha hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul taganemisteate saamisest arvates.
6. 6. Müüja tagastab Ostjale saatmise kulud täies ulatuses juhul kui taganemise põhjuseks on puudustega, vale, vigastada saanud toode või see ei vasta kättesaamisel oma kirjeldusele. Kauba puuduse olemasolu korral asendatakse kaup sama kaubaga, välja arvatud juhul kui vastavat kaupa ei ole enam müügil. Kui vastavat kaupa ei ole enam müügil, siis Ostja valikul kaup asendatakse või Müügileping lõpetatakse ja tagastatakse Ostjale kauba maksumus.
6. 7. Juhul, kui Ostja ei tule kaubale järele 7 kalendripäeva jooksul (kauba pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest), loeb Müüja, et Ostja on lepingust taganenud ning Müüja tagastab Ostjale ostusumma peale kirjaliku loobumisteate saamist Ostjalt e-postile: kaisa@orgaanika.ee.
6. 8. Juhul kui Ostja on tagastatavat kaupa
tahtlikult rikkunud või kahjustanud
hooletuse tõttu, on Müüjal õigus nõuda tekitatud kahju hüvitamist.
7. 1. Palume kõik pretensioonid esitada e-posti teel kaisa@orgaanika.ee. Pretensioonis peavad olema märgitud:
- Kliendi ees- ja perekonnanimi.
- Kliendi kontaktandmed- telefoninumber ja/või e-posti aadress.
- Pretensiooni esitamise kuupäev.
- Kauba puudus ning nõude sisu.
- Samuti tuleb viidata tehingu
sooritamist tõendavale dokumendile ja lisada selle koopia kaebusele.
7. 2. Müüja ei vastuta Ostja süü läbi toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise või hoiustamise tulemusena. Müüja ei asenda välistele kahjustustele tuginedes tooteid, mida on kasutatud.
7. 3. Müüja ja Ostja vahel tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel.
7. 4. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse ja Tarbijavaidluste komisjoni vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse.